Klant interview

Door te sparen kon Fenny haar droom laten uitkomen

Een hond was het eerste spaardoel van Fenny (31). Ze woont samen met haar gezin in het Noord-Brabantse Nuenen. Die trouwe viervoeter is inmiddels al jarenlang onderdeel van het gezin. En Fenny spaart 10 jaar later nog altijd met veel plezier bij LeasePlan Bank. 

“Ik ben een groot dierenliefhebber en wilde altijd al dolgraag een hond”, vertelt Fenny. “Die droom kon ik verwezenlijken doordat ik genoeg geld had gespaard. Als het aan mij lag, zou ik bij wijze van spreken een hele dierentuin thuis hebben, maar daar worden mijn partner en dochtertje denk ik niet heel blij van.”

U spaart al 10 jaar bij LeasePlan Bank. Wat is uw spaardoel?
 

“Ik heb allerlei spaardoelen. Nog steeds spaar ik een deel voor de hond, voor als hij bijvoorbeeld naar de dierenarts moet. Dat kost vaak een hoop geld. Daarnaast hebben mijn partner Wouter en ik onlangs een huis gekocht. Daar heb je tegenwoordig ook flink wat spaargeld voor nodig. En natuurlijk probeer ik ook zoveel mogelijk geld opzij te zetten voor mijn dochtertje, die nu twee jaar is.”

Wat betekent sparen voor u?

“Het is een heel fijn gevoel om geld achter de hand te hebben, een buffertje. Dat geeft zekerheid. Van jongs af aan ben ik er ook goed in geweest. Ik ben niet heel materialistisch, maar vind het wel prettig dat ik weet dat ik iets nieuws kan kopen als dat nodig is. Bovendien is sparen ontzettend leuk als je een spaardoel hebt.”

Wat heeft LeasePlan Bank voor toegevoegde waarde gehad voor u?

Voor mij is het belangrijk dat een bank betrouwbaar is en dat mijn spaargeld veilig is. De combinatie van een hoge rente en bescherming van het deposito garantiestelsel hielpen hierbij. Ik waardeerde het ook altijd heel erg als ik netjes en vriendelijk geholpen werd door de klantenservice.

Hoe bent u bij LeasePlan Bank terechtgekomen?

“In eerste instantie wekte LeasePlan Bank mijn interesse door de hoge rente op de termijndeposito. Die was destijds boven de vijf procent, dat kun je je nu bijna niet meer voorstellen. Vervolgens heb ik wat informatie over LeasePlan Bank opgezocht. Het leek me een heel betrouwbare bank, en dat bleek te kloppen. Ik ben heel tevreden. ”

Wat is er volgens u veranderd vergeleken met 10 jaar geleden?

“De mobiele app is enorm verbeterd. Vroeger logde ik weleens in via de website, maar de Sparen App is een stuk prettiger om je saldo te checken. Dat gaat heel makkelijk en snel. Eigenlijk is sparen bij LeasePlan Bank gewoon makkelijk en leuk!” 

Wat verwacht u als klant van de komende 10 jaar?

“Wat mij betreft verandert er niet veel. Ik ben niet iemand die snel wisselt van bank. Zeker niet als er niets te klagen valt. Sparen bij LeasePlan Bank voelt vertrouwd, dus dat blijf ik graag doen. Ik heb nog meer dan genoeg doelen om voor te sparen!”


Terug naar de 10 jaar LeasePlan Bank webpagina

Unieke verhalen van klanten en medewerkers

  • Vrouw klant op bank 10 jaar

    De klantenservice is uitstekend

    Shirley spaart om te genieten Naar het interview
  • Een belangrijk hoogtepunt is natuurlijk dat steeds meer klanten hun spaargeld aan ons toevertrouwen

    Sander is sinds 2019 directeur van LeasePlan Bank Naar het interview
  • Klanten van het eerste uur: Rob en Anja

    Wij voelen ons thuis bij LeasePlan Bank

    Rob en Anja vinden sparen leuk en heel belangrijk Naar het interview
  • Het is gaaf wanneer je als kleine speler in de financiële markt consumenten weet te overtuigen

    Faten heeft passie voor het LeasePlan Bank merk Naar Interview
  • LeasePlan Bank klant in woonkamer 10 jaar

    Vanaf het eerste moment maakte LeasePlan Bank een goede indruk

    Indra vindt het fijn om te zien dat sparen wordt beloond Naar het interview
  • Spaarders van het eerste uur: Joop en Jannie

    LeasePlan Bank maakt sparen aantrekkelijk en makkelijk

    Joop en Jannie zijn trouwe klanten van het eerste uur Naar het interview
  • Medewerker Samantha op computer 10 jaar LeasePlan bank

    LeasePlan Bank lijkt soms net een familiebedrijf

    Samantha is een van de meest ervaren klantenservice medewerkers van LeasePlan Bank Naar het interview
  • Het leukste vind ik om features van de website en de app te bedenken en te implementeren

    Mark is een medewerker van het eerste uur Naar het interview