Deze browser wordt niet meer ondersteund. Wij verzoeken u een modernere browser te gebruiken, aangezien deze wel het meest up to date is qua beveiliging

LeasePlan Bank was de juiste bank op het juiste moment

Op meerdere momenten in haar leven was Shirley (58) ontzettend dankbaar dat ze spaargeld had. De Rotterdamse leerde sparen van haar ouders, die het weer van hun ouders leerden. Shirley zelf geeft het spaar-gen door aan haar dochter. LeasePlan Bank bleek voor Shirley de juiste bank op het juiste moment.

Klant

interview

“Mijn grote droom is om de wereld rond te reizen”, vertelt Shirley. “Ik heb tot nu toe een hectisch leven gehad. Een drukke baan op de effectenbeurs en veel ups en downs in mijn privéleven. Dankzij mijn spaargeld is die droom erg dichtbij!.”

U spaart al bijna 10 jaar bij LeasePlan Bank. Wat is uw spaardoel?
 
“Door de jaren heen stel ik mijn spaardoelen regelmatig bij. In het verleden heb ik het meerdere keren in kunnen zetten als financiële buffer. Bijvoorbeeld tijdens mijn scheiding. Momenteel spaar ik vooral om ‘pleziergeld’ te hebben, geld waarmee ik leuke dingen kan doen. Daarvoor sparen is het leukste wat er is.”

Wat betekent sparen voor u?

“Mijn spaargeld heeft me er door de jaren heen zowel financieel als emotioneel doorheen geholpen. Op de momenten dat het flink tegen zat, was het zo fijn om te bedenken dat ik een buffer had opgebouwd. Dat helpt ontzettend om uit zo’n dal te komen. Wat er ook gebeurt, ik kan het uitzingen. Dat geeft rust en geborgenheid. Dat mijn dochter dit van mij overneemt, vind ik ook fantastisch!”

Hoe bent u bij LeasePlan Bank terecht gekomen?

“Ik heb bij andere banken vervelende ervaringen gehad en was daarom in eerste instantie wat huiverig toen ik negen jaar geleden LeasePlan Bank vond. Ik had behoefte aan meer informatie en nam telefonisch contact op met de klantenservice. Dat gesprek was ontzettend fijn en persoonlijk, ik voelde me meteen op m’n gemak. Ook was ik gerust gesteld door het depositogarantiestelsel. Toen heb ik een spaarrekening geopend en ben niet meer weggegaan.”

Wat vindt u de toegevoegde waarde van LeasePlan Bank?

“Het is heel prettig dat de website en nieuwe app zo makkelijk werken. Mijn saldo checken gaat prima, terwijl ik digitaal niet heel handig ben. Daarnaast vind ik de klantenservice uitstekend. Dat begon al met dat eerste gesprek, maar ook tijdens mijn scheiding werd ik ontzettend begripvol en geduldig geholpen door een mevrouw van de klantenservice. Dat helpt enorm in moeilijkere tijden, en dat zal ik nooit meer vergeten.”

Wat verwacht u als klant van de komende 10 jaar?

“Het bevalt heel goed, dus ik verwacht zeker klant te blijven. In het verleden spaarde ik om leuke dingen te doen met mijn dochter. Het voelde dan alsof we geld gevonden hadden, heerlijk! Maar ook in de toekomst wil ik zoveel mogelijk plezier maken. Als de corona crisis voorbij is, dan ga ik kleiner wonen en ga ik reizen van de overwaarde van mijn huis en mijn spaargeld. Ik kan niet wachten om mijn droom te verwezenlijken." 


Terug naar de 10 jaar LeasePlan Bank webpagina

Het is gaaf wanneer je als kleine speler in de financiële markt consumenten weet te overtuigen

Faten heeft passie voor het LeasePlan Bank merk Naar het interview

Die droom kon ik verwezenlijken doordat ik genoeg geld had gespaard

Fenny heeft nog velen doelen om voor te sparen Naar het interview

Vanaf het eerste moment maakte LeasePlan Bank een goede indruk

Indra vindt het fijn om te zien dat sparen wordt beloond Naar het interview

LeasePlan Bank maakt sparen aantrekkelijk en makkelijk

Joop en Jannie zijn trouwe klanten van het eerste uur Naar het interview

Het leukste vind ik om features van de website en de app te bedenken en te implementeren

Mark is een medewerker van het eerste uur Naar het interview

Wij voelen ons thuis bij LeasePlan Bank

Rob en Anja vinden sparen leuk en heel belangrijk Naar het interview

LeasePlan Bank lijkt soms net een familiebedrijf

Samantha is een van de meest ervaren klantenservice medewerkers van LeasePlan Bank Naar het interview

Een belangrijk hoogtepunt is natuurlijk dat steeds meer klanten hun spaargeld aan ons toevertrouwen

Sander is sinds 2019 directeur van LeasePlan Bank Naar het interview

    Goedemorgen, Waar kunnen we je bij helpen?

    Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens