![](/static/img/logo-blue.png)
We helpen u graag verder
Hebt u een vraag? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen.
Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Onze medewerkers staan voor u klaar om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
![](/-/media/leaseplanbank/header-images/contact/header_contact_chemelle_1920x1080.jpg?mw=960&hash=F4AE077077B9C4AEB455CDBA637CB9A6)
Hoe wilt u contact opnemen?
![](/-/media/leaseplanbank/pages/contact/app_ons_358x220.jpg?mw=358&hash=B48CCFFABF5E9BBC6121311CC39DF8E6)
WhatsApp met ons
Wilt u direct antwoord? Stuur ons dan een WhatsApp bericht met uw vraag. Voeg dan eerst ons telefoonnummer 020-2261400 toe aan uw contacten. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 9 tot 17 uur zo snel mogelijk op uw bericht. Bent u een klant? Gebruik dan het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
![](/-/media/leaseplanbank/pages/contact/2023_bel_ons_358x220.png?mw=358&hash=E03479AC40BE05027A219A5AA5E40516)
Bel met ons
Ons telefoonnummer is 020-2261400. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17 uur voor u bereikbaar.
![](/-/media/leaseplanbank/pages/contact/mail_ons_358x220.jpg?mw=358&hash=81B5D4B9D4C40B8C46348149B330F470)
Mail ons
Stuur een e-mail naar klantenservice@leaseplanbank.nl. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Bent u hier omdat u vragen heeft over het (her)identificeren bij LeasePlan Bank?
Op onze uitgebreide informatiepagina over dit onderwerp vindt u antwoord op (bijna) alle vragen, evenals een gedetailleerde uitleg over het (her)identificatieproces. Komt u er na het bezoeken van deze pagina niet uit? Neem dan contact op met onze (her)identificatie hulplijn: 020-2261408.
Storing?
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat u altijd en overal bij uw Online Spaarrekening kunt. Op onze pagina houden wij u op de hoogte van eventuele storingen en (geplande) onderhoudsmomenten.