Sparen bij LeasePlan Bank
Sparen zo leuk mogelijk maken

LeasePlan Bank

Bij LeasePlan Bank maken we online sparen zo leuk mogelijk. Door middel van onze aantrekkelijke spaarvormen en gebruikersvriendelijke tools helpen wij onze klanten op een leuke en activerende manier hun doelen, ambities en dromen te verwezenlijken, hoe klein of groot ze ook zijn.

Het team van LeasePlan Bank

Je ziet het niet vaak, het team van een bank. Wij vinden dat iedereen mag zien wie er bij LeasePlan Bank werken. Dit maakt het allemaal net iets persoonlijker en dat is wat we belangrijk vinden. Wil je ook onderdeel zijn van ons team? Bekijk dan de vacatures op onze LinkedIn pagina en hopelijk zit er iets tussen.
Ga naar de LinkedIn pagina
  • Danny te Brinke Directeur "Duidelijke en makkelijke spaarproducten"
    Robert Brockhoff ICT Lead "Een veilige en betrouwbare online spaaromgeving"
    Sander Frons
    Sander Frons Financiëel Manager "Het spaargeld van onze klanten beheren"
    Chemelle Pengel Manager Customer Service "Ons doel: De beste service bieden"
    Kevin Wetzel Marketing Manager "Een betrouwbaar en onderscheidend merk bouwen"
    Faten Zaghloul Digitaal Communicatie Adviseur "Goed geïnformeerde klanten"
    Anna Appenheimer Digitaal Communicatie Adviseur "Duidelijke en persoonlijke communicatie"
    Pim Teeuwise Business Analyst "Kwaliteit is meer dan een cijfer"
  • Mark Oorbeek Functioneel Applicatie Beheerder "Zorgen dat alle systemen blijven werken"
    Ceyla Tokbay Information Security Officer "Als je geen security organiseert, zul je geen privacy hebben."
    Huy Pham Financiëel Analist "De juiste analyse maken"
    Samantha van Otterloo Medewerker Operations "Ik ga voor een tevreden klant"
    Sharaifa Ketwaru Assistent Finance en Control "Alles draait om aandacht voor de klant"
    Hannah Lotz Customer Service Medewerker "De klant met raad en daad terzijde staan."
    Jessica Schulz Senior Customer Service Medewerker "De beste reclame is een tevreden klant"
    Jord Groothuis Customer Service Medewerker "Oprechte en onverdeelde aandacht voor onze spaarders, dát vind ik belangrijk."
  • Natalie Lans Senior Customer Service Medewerker
    Rupa Koendan Medewerker Operations "Als bank kan je prima eerlijk en oprecht zijn"
    Zachara Jitbahadoer Customer Service Medewerker "De enige manier om goed werk te leveren, is om je werk met plezier te doen"

Wat vinden onze klanten

8,1 Klantscore

Elke maand rente op mijn rekening

Frank Wijn

Er wordt voor mijn spaargeld gezorgd

Wilfred van der Meer

Vragen of hulp nodig?

Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens